top of page

כאב? מה הוא מבקש? וכיצד מועיל?

Updated: Jan 17, 2019


הכאב מבקש לעצור ולהקשיב. ניסיתם פעם לשאול מדוע הופיע?

האם הוא רוצה לספר ולהתריע כתמרור אזהרה?

דעו שאתם לא לבד. לכאב ישנה מטרה והוא מבקש מקום והקשבה.


אם אתם סובלים מכאב פיזי ובין אם מכאב נפשי, ישנם הורמונים המופרשים במוח שלכם במטרה לסייע להתמודדות עימו. גם הדרכים שבהן הגוף והנפש מסתגלים לכאב עשויות לרומם את מצב רוחכם, להשרות עליכם תחושות נעימות ואף לעזור לכם להגיע להתעלות / תחושת אופוריה. אם התמודדות טבעית זו מאחרת להגיע - ניתן גם לסייע לה בכך. ישנן דרכים שונות שבהן ניתן להקל על תחושת הכאב הגורמת לנו סבל ולשפר משמעותית את חיינו. מתי בפעם האחרונה אפשרתם לעצמכם להתרווח ולהירגע? בין אם תעשו זאת באמצעות הרגעות, מדיטציה, יוגה, דמיון מודרך, הודיה לאל וליקום על כל הטוב והשפע שהרעיפו עליכם, נשימות סדורות ומרגיעות או טיפול התנהגותי וטיפול רגשי עצם ההתמודדות עם כאב פיזי או כאב נפשי מקל על היווצרות המצב שבו הורמונים מופרשים במוח שלכם, משפרים את תחושתכם הכללית ומעניקים לכם תחושת שחרור. אז למה אתם מחכים? התחילו להתמודד באופן אקטיבי עם הכאב שלכם - והשיפור שיגיע הוא רק עניין של זמן. הצעה לתרגול תחושת הרגעות ברשותכם: קח/י לך רגע שקט עם עצמך, תדמיין/י מקום נינוח בטבע. כעת בעיניים עצומות, מלא/י את הבטן באויר. החזק/י במשך 5 שניות ותשחרר/י באחת מהפה. ושוב... ופעם נוספת. אם יש בידך האפשרות להתמסר למוסיקה רגועה, 4 דק על השעון בהקשבה תוך כדי תרגול נשימה מודעת (דע/י נשימותיך באופן מודע. הקשב/י לקצב ונשום/מי באופן איטי, עמוק ומודע). כעת חזור/חזרי למודעות.


אם את/ה מתקשה מוזמן/ת להכנס לערוץ היוטיוב שלי ולהאזין להנחיה להרגעות בהדרכתי:

https://www.youtube.com/watch?v=eNtj2BvbmdA&t=1s


מוזמנים לשתף תמיד ו-באהבה


"המסע הפנימי מתחיל עכשיו יחד איתך" הכותבת רותם ארבסט, מפתחת שיטת ״המסע הפנימי אליך" היא מטפלת רגשית לילדים ומבוגרים, מומחית בשינוי דפוסי התנהגות בשיחות, דמיון מודרך וטיפול אנרגטי.

_______________________

רותם ארבסט, מטפלת רגשית לילדים ומבוגרים משנת 2008 המשלבת מגוון שיטות וביניהן NLP, הכשרה למטפלים בשיטת CBT, דמיון מודרך, הילינג, אימון אינטגרטיבי

תחומי התמחות:

למידה ואימוץ הרגלים חדשים לחיים פשוטים ומלאי עוצמה. התמודדות עם משברי חיים, העצמה ומימוש פוטנציאל אישי. התמודדות לצד מחלה, התמודדות בזמן החלמה ממחלה. התמודדות לצד פרידה ואבדן. דכאון, סטרס, חרדה, פוביה מכלבים, OCD-מחשבות טורדניות אובססיביות וכפייתיות ועוד.


ליצירת קשר 054-2543434

כל הזכויות שמורות לרותם ארבסט מטפלת רגשיתⒸ



69 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page