top of page

איבדת מיקוד? יש לי פתרון בשבילך בשבעה צעדים פשוטים:

Updated: Feb 18, 2021

בעידן המודרני הקדחתני שבו אנו חיים, קל לאבד מיקוד. גם אתם מרגישים פחות ממוקדים בזמן האחרון? בשבעה צעדים פשוטים תוכלו להחזיר את המיקוד לחייכם - ובגדול.

1. הפחיתו סטרס באמצעות נשימות אחת מהטכניקות שיחזירו אתכם למיקוד היא נשימה, המסייעת להפחתת מתח.

2. התמקדו בחשיבה חיובית באמצעות הודיה השיבו לעצמכם אנרגיה חיובית בכך שתודו על כל הטוב שיש בחייכם.

3. השיבו לעצמכם תחושת ערך וביטחון עצמי - דרך הקשבה פנימה מיקוד וטיפול רגשי מתחילים בלהיות מחוברים לעצמכם ולאנרגיה שלכם. הקשיבו לעצמכם במובן העמוק של המילה - אולי תופתעו ממה שיש לכם לומר.

4. תשתדלו לישון שבע שעות בלילה שינה מועילה במיוחד להחזרת המיקוד לחייכם.

5. תרגול דמיון מודרך, טיפול רגשי ומדיטציה בדומה לנשימה, טיפול רגשי, מדיטציה ודמיון מודרך ישיבו לכם אנרגיה ויחזקו מיקוד.

6. סביבה תומכת משפיעה על היחסים עם בני זוג, משפחה וחברים - ״העוגנים״ בחייכם שאיתם אתם חולקים את חייכם יכולים להיות משענת רגשית משמעותית עבורכם ברגעים קשים.

7. אתרו את הערך והמשמעות בחייכם האדם הוא יצור שתמיד מחפש ערך ומשמעות. כשתזהו מה בחייכם מעניק לכם חוויות אלו תוכלו להעצימו ועל ידי כך להגביר את המיקוד שלכם בעולם ולהעניק לעצמכם אנרגיה רבה.


בין אם תבחרו בטיפול רגשי, בנשימה, בהודיה, בדמיון מודרך או במספר דרכים גם יחד - התמדה ולקיחת אחריות באופן שבו תבחרו יעשו פלאים לרמת המיקוד שתגיעו אליה במהלך חייכם. ולסיכום:

כמו ברוב תחומי החיים, חיבור עמוק יותר לעצמנו הוא המפתח לשינוי ותחושה טובה. בעידן הנוכחי קל לאבד מיקוד ומכאן היכרות מעמיקה עם עצמנו, בחירה ויישום מספר הצעדים במאמר הקצר יחזקו תחושת שליטה ומצב רוח חיובי בחייכם. פרקטיקה ייישום תלוי רק בך. "המסע הפנימי מתחיל עכשיו יחד איתך" הכותבת רותם ארבסט, מפתחת שיטת ה"מסע הפנימי אליך" היא מטפלת רגשית לילדים ומבוגרים, מומחית בשינוי דפוסי התנהגות בשיחות, דמיון מודרך וטיפול אנרגטי. ליצירת קשר 054-2543434


מוזמנים לשתף/לתייג תמיד ו-באהבה


______________________

רותם ארבסט, מטפלת רגשית לילדים ומבוגרים משנת 2008 המשלבת מגוון שיטות וביניהן NLP, הכשרה למטפלים בשיטת CBT, דמיון מודרך, הילינג, אימון אינטגרטיבי

תחומי התמחות:

למידה ואימוץ הרגלים חדשים לחיים פשוטים ומלאי עוצמה. התמודדות עם משברי חיים, העצמה ומימוש פוטנציאל אישי. התמודדות לצד מחלה, התמודדות בזמן החלמה ממחלה. התמודדות לצד פרידה ואבדן. דכאון, סטרס, חרדה, פוביה מכלבים, OCD-מחשבות טורדניות אובססיביות וכפייתיות ועוד.



Ⓒ כל הזכויות שמורות לרותם ארבסט מטפלת רגשית

192 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page